7 سال دیگر اسلام دین اول جهان

این فیلم اکنون ۴ سال است که بر روی صفحات الکترونیکی قرار گرفته و میلیون ها نفر آن را مشاهده کرده اند.بر اساس گزارش های موجود در این فیلم اسلام در طول ۵ تا ۷ سال آینده دین اول جهان خواهد شد.

در ادامه ی فیلم بیان می شود که فرانسه در طول ۳۹ سال آینده کشوری خواهد شد که اکثریت ساکنان آن مسلمانان خواهند بود، ۳۰درصد از جوانان فرانسوی زیر ۲۰ سال و ۴۵درصد از جوانان سایر کشورها به اسلام روی خواهند آورد، چنین اطلاعاتی در یک فیلم که میلیون ها نفر آن را مشاهده کرده اند، بدون این که اسناد و مدارک نوشته های خود را روشن کند، باعث ایجاد نگرانی ها شدیدی در میان حاضران شد.

 این فیلم اعداد و آمارهای زیادی را به نمایش گذاشت اما در هیچ کدام منابع را ذکر نکرد. همچنین در قسمت هایی از آن در مورد تغییرات جمعیتی جهانی مطالبی بیان شد که نشان می دهد میزان تولید مثل خانواده های اروپایی نسبت به خانواده های مسلمان بسیار پایین است.

 بر اساس گزارش پایگاه السبیل، گروهی از اسقف های حاضر در شورای کلیساها از وقوع درگیری های دینی میان افراد مختلف به دلیل چنین فلیمی هشدار دادند و تصمیم گرفتند در جلسه ی بعدی کلیسا در مورد این موضوع آمارهای مستدلی ارایه دهند.

 در این جلسه که اسقف های خاورمیانه و قاره ی آفریقا نیز در آن حضور داشتند، در مورد سختی های تبلیغ مسیحیت در کشورهایی که اکثریت آن ها را مسلمانان تشکیل می دهند بحث و تبادل نظر شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:, | 10:58 قبل از ظهر | نویسنده : سجاد طوسیان |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.